Aankomst Buenos Aires

20 oktober 2010 - Buenos Aires, Argentinië

Hallo daar,

Zit nu lekker in het zonnetje bij het zwembad met een temperatuur van 27 graden dit verhaal te schrijven.

Vlucht naar madrid had 1 uur vertraging. Was niet erg want we zaten lekker in een lounge op schiphol met een hapje en een drankje. en we moesten toch een paar uur wachten op madrid voor de aansluiting naar Buenos Aires. Vlucht naar Madrid ging soepel maar wat is het vliegveld van Madrid groot we gingen met een metro van de ene gate naar de andere.

Vlucht van Madrid naar Buenos Aires duurde erg lang, 12 uur maar liefst. Hadden wel de mazzel dat we buisniss class zaten dus we konden de stoelen languit zetten geen gevrek aan ruimte dus. Maar van slapen is niets terecht gekomen. Ook het feit dat het hier 5 uur vroeger is deed mij geen goed. Om 00:45 uit Madrid vertrokken en om 08:00 plaatselijke tijd geland in Buenos Aires in nederland dus eigenlijk om 13:00 uur. Dus eenmaal in het hotel gelijk aan het bier. Uurtje na aankomst gelijk de auto gehaald. Stond een half uurtje vanaf het hotel in een loods. Amsterdam is erg om in te rijden maar dat is nog niets vergeleken hoe het hier gaat. In de avond nog naar een tango-show geweest in het hotel, en daarna lekker naar bedje was aardig gesloopt na 2 dagen op.

Vanavond nog naar de Nederlandse ambassade hier. Krijgen we een coctailparty. En morgen gaan we starten. Om 08:48 moeten we starten en rond 16:30 en een kleine 500 kilometer te hebben gereden komen we in de volgende plaats aan.

Groetjes van ons

Ruud en Ruud